sâmbătă, 7 iunie 2008

De azi inainte voi sterge comentariile lui Paul Sava


Iata cum se poate abuza de spatiul oferit pe un blog. Exista indivizi care pe langa faptul ca sunt cam obositi la minte, insista sa se bage in seama pe blogurile care li se par lor mai interesante. Am fost jignit pana acuma de nenumarate ori de cetateanul Paul Sava. Deoarece in ultimele zile am fost plecat din localitate, n-am avut timp sa mai verific cine mai posteaza comentarii. Si astazi am descoperit un comentariu offtopic la textul despre pietonii care nu respecta regulile de circulatie. Drept pentru care il voi sterge. Si de astazi inainte ii recomand individului Paul Sava sa nu mai posteze comentarii, pentru i le voi sterge. In fond am tot dreptul sa-i dau afara din acest spatiu virtual pe cei care nu-mi plac.
E adevarat ca vor ramane fara obiect celelalte comentarii care ii raspundeau individului pomenit. Acestea si le pot sterge chiar autorii. Eu voi lasa sa se vada ca am sters comentariul pomenit mai sus.
Iar daca tot vrea publicitate, iata am scris despre el. De acuma poate sa-si stearga blogul, fericit. Ca a mai facut-o. Si-i promit ca va avea parte de toata mila mea. In rest, feriti-va de el ca are mintea odihnita.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Paul Sava este un omulet frustrat a carui mare realizare in viata este blogul personal. Nu merita sa fie bagat in seama pentru ca asta e si scopul lui, sa epateze prin orice mijloace.
Lasati-l in saracia lui (mintala).

Anonim spunea...

Nu inteleg de esti asa de indignat de comentariul lui paul sava care de altfel mi se pare destul de obiectiv.Ori esti tu fan inrait Oprea ori "ai mintea odihnita".:)

Ieseanul suparat spunea...

anonim: Mintea odihnita o au cei care considera ca orice fel de texte pot fi plasate cu titlul de comentariu la ceea ce scriu eu. Ce treaba avea textul frustratului cu "pietonii problema". Sau poate ca tu, baiat inteligent cum te dai, ai fi observat vreo legatura. Poate o explici si promit sa o postez pe blog daca are logica.
Un comentariu trebuie sa se refere la subiectul prezentat de mine. Si stimabile anonim, pe blogul meu eu fac regulile. Cui nu-i convine, n-are decat.

Anonim spunea...

Stii cum se zice "La toti ne e greu", si ami aveam eu o zicala: "De unde nu e nici Dzeu nu cere". Unii chiar nu merita sa fie bagati in seama. Cel ami bine este sa ii stergi si sa ii ignori, exact cum ai facut-o!

Anonim spunea...

la alte bloguri inca mai figureaza blogurile lui paul sava...

Ieseanul suparat spunea...

@ovidiu: incearca sa dai click pe ele.