joi, 31 decembrie 2009

Sa "traficati" bine! ... pe net, desigur

Iata ca fara sa vreau am ajuns pentru al doilea an in topul blogerilor din Blogmania. Ati observat ca nu mi-am dat silinta, ba la un moment dat ma batea gandul sa sterg blogul. Se poate vedea dupa numarul postarilor lunare cat de mult am mai fost interesat de acest proiect. Mi-a sarit mustarul abia in campania electorala, mai ales intre cele doua tururi pentru ca nu puteam sa stau si sa privesc cum niste neica-nimeni platiti cu bani grei de Patriciu, Vantu si Voiculescu, ne improasca bunul-simt si inteligenta cu balele lor de animale turbate.
Poate ca avem noi mai putini bani, dar nu suntem prosti.
Ca sa ma intorc la top, am prins un loc in penultima saptamana datorita postarilor pe teme politice. Anul trecut am impartit onoarea de a ma afla in frunte alaturi de domnul Florin Ghetau. Si atunci a fost tot o intamplare. Nu eram interesat de concurs, iar evolutia din ultima parte a anului 2008 cred ca poate confirma asta.
E important sa existe topuri, concursuri, motivatii, sisteme de masurare si de comparare. Si este foarte bine ca cineva se ocupa de asta. De aceea, le doresc celor de la Newsiasi un An Nou cu mai mult trafic si evenimente de presa, iar blogerilor din Iasi le doresc cat mai multa inspiratie in ceea ce vor posta. Dupa cum spuneam candva: impreuna putem misca ceva in Iasul asta.
Domnului Florin Ghetau ii transmit sincerele mele felicitari pentru primirea trofeului de BLOGUL ANULUI din BLOGMANIA 2009, pentru al doilea an, si ii doresc succes in continuare in tot ceea ce face.

La multi ani! tuturor iesenilor.

2 comentarii:

Cristake1974 spunea...

Hai la multi ani, baiete! Si... Keep on rockin' in the free world!!! Ca o faci bine! Wacht am Bachlui !
http://www.youtube.com/watch?v=3hSMqjrVKcM

georgiana spunea...

multumesc din suflet pentru urari. La multi ani si tie si multa, muuulta sanatate! Is prea obosita sa elaborez ceva inteligent:).