sâmbătă, 16 februarie 2008

O femeie a fost omorata de un TIR ucigas


O femeie a fost victima unui TIR ucigas care circula pe strada Canta Strapungerea Silvestru, la 200 - 250 de metri de Billa. Astazi, intre 11.00 si 11.30, in TIR inmatriculat in Republica Moldova a omorat o femeie aflata pe trecerea de pietoni. Am ajuns intamplator prin zona, undeva in spatele blocurilor, si nu stiam de ce se aud politistii de la circulatie cum fluierau cu mult nerv.


Cand am ajuns in strada Canta am vazut un TIR cu nr. C KO 319, iar in partea din spate, pe asfalt, un morman acoperit cu o prelata albastra. Oamenii de pe trotuar spuneau ca individul avea viteza si ca femeia se afla pe trecerea de pietoni. De altfel, se observa si din fotografii ca exista acolo o trecere de pietoni. N-as putea sa spun acuma care este adevarul. Dar stim cu totii cum obisnuiesc sa circule TIR-istii, mai ales cei din Republica Moldova.


Ma intreb cand se va sfarsi oare acest cosmar al Iasului: TIR-urile care strabat zilnic municipiul de la un capat la celalalt. Din 1990 incoace desi am votat tot felul de parlamentari, la Iasi nu au venit bani pentru o sosea de centura. Iar in ultimii patru ani se discuta, se discuta... si cam atat.

Opriti masacrul de pe strazile Iasului!
Nota: Cei care vor folosi aceste imagini sunt rugati sa mentioneze sursa.
UPDATE imagine video



Mai multe amanunte pe TeleM.

11 comentarii:

Anonim spunea...

nu departe de capatul cug, la depozitele expocomfort, lunea dimineata se poate circula cu greu pe 2 benzi din cauza tirurilor parcate, inmatriculate tot in moldova. acesti soferi nu cunosc regulile de circulatie.

Anonim spunea...

ceea ce am vazut a fost ceva ce nu iti doresti sa vezi niciodata in viata!!!Dumnezeu sa o ierte!!!

Anonim spunea...

Strada se numeste Strapungere Silvestru... in nici un caz strada Canta... Pina in Canta mai ai de mers mult ba nene... referitor la faza cu tirul, nu apar pe nimeni... insa acea trecere de pietaoni este pusa foarte rau, Ar trebui restrictionat traficul in zona ptr masinile de tonaj mare... cit despre soferi moldoveni... No Comment... D-zeu sa o ierte... sper sa aflu mai multe despre eveniment in citeva minute

Anonim spunea...

Acelasi fluierat al politistilor m au facut si pe mine sa ma uit pe geam (blocul in care locuiesc e chiar in fata trecerii cu pricina). Am ramas socata de ce am vazut, un om zdrobit in asemenea hal. N am avut curaj sa ies dar i am aprins o lumanare in casa si m am rugat pentru el (omul-fiindca nu stiam ce e). Dupa 20 de minunte am iesit afara, am izbucnit in plans, era sange si carne pe sosea. Am plans pt ca nu inteleg cu ce a gresit acel om ca sa moare asa. Cand ma gandesc ca eu traversez strada pe aici de mai multe ori pe zi...puteam sa fiu eu! am auzit ca femeia era intr-un halat de casa, iesise saracuta la magazin probabil, cineva o astepta in casa. Doamne! E o trecere de pietoni cu probleme. Sunt 2 sensuri si 4 benzi, plus masini parcate langa trecere care reduc vizibilitatea, te lasa cei de pe primul sens si vin cu viteza de pe al doilea si ...
Cand m am intors din oras nu mai era nimeni acolo, doar acelasi trafic nebun, primul meu gand a fost "uite cum trec peste sufletul lui" .
Dumnezeu sa o ierte!

Anonim spunea...

Pentru anonimul de la comentariul 3:

Probabil ca aveti dreptate. Dar oare are vreo importanta denumirea strazii? Acelasi trafic infernal este pe foarte multe artere din Iasi. Pana la urma se putea intampla oriunde.

Anonim spunea...

Nu conteaza numele strazii, ideea este ca poate vede cineva si se face draq ceva cu trecerea de pietoni de la noi de la bloc... stau in blocul de linga trecerea de pietoni si zilnic vad faze ce ingrozesc...

Anonim spunea...

Un aspect nediscutat este cel legat de soferii de camioane bauti sau poate drogati cu amfetamine ca sa stea nedormiti cit mai mult eore. In general aceste tiruri lucreaza pt. comertul gri (mafiot) si nici naiba nu le opreste. Ati vazut la TV tiristi opriti de politie pt. control alcool? Nu.

Anonim spunea...

Si eu am fost trasnita pe trecerea de pietoni, dar nu de un tir...si traiec..Multumesc lui Dumnezeu!
Pe cand Tiristi drogati...nu stiu..rep.Moldova...Iar cade o bila neagra peste ei...
Lucius...Ai urmarit tu non-stop stirile ca sa afirmi asa ceva? Sau tatal tau e politist?
Concluzie: Trecere de pietoni, Tiruri, Sofer din R.M....o bila negra langa Billa...O femeie nevinovata ...moarta...
Se vor lua masuri asupra acestei treceri catre Cealalta lume?
ASTA E PROBLEMA !

Anonim spunea...

Cum "TIR ucigas"? Mai bine zis sofer idiot! Sau femeie idioata, depinde care s-a bagat in care.

Anonim spunea...

Nu se vede nici pe dracu trecerea aia de pietoni,mai bine puneau nishte scanduri ....
plus - cum sa fii calcat de un tir?!Orice om NORMAL ar sta cat mai departe de un camion care se deplaseaza ,nu conteaza eshti tu pe trecere sau nu....

Anonim spunea...

cand vezi un TIR mai bine nu te bagi in fata lui..lasa-l sa treaca.e mai bine pentru tine cat si pentru el:cine stie dak poate sa opreasca sa te lase..si dak so oprit si te lasa ii ies lui peri albi pana cand ia din nou viteza...