miercuri, 12 octombrie 2011

Firma ORIN cauta amatori fraieri la Iasi

Firma ORIN face prezentari la Little Texas. Dupa cum se anunta pe site-ul lor, promoveaza si vand aparate de magnetoterapie.

Clujenii sunt de alta parere. Citeste: Teapa cu magnetoterapia pentru clujenii creduli

Altii sunt si mai directi pe forumul de la softpedia:
"E super teapa, si se adreseaza doar persoanelor in varsta, de preferat fara cunostinte si acces la internet. Baietii platesc bine si inchiriaza sali de conferinta in cele mai cochete locuri, pentru a inchide gura clevetitorilor. Am dat de urma unui asa zis agent de vanzari, dar care este din Cluj si nu din Oradea unde este obarsia firmei ORINRO. Un nene la 31 de ani care chiar nu stie ce poate pati. Actionarii firmei, sunt doi fitecine din Slovacia, cifre de afaceri zero, deci teapa maxima. Daca aveti date despre agenti de vanzari din alte orase decat Cluj si Oradea va rog sa le postati aici. In cateva zile voi face toate demersurile legale in instanta pentru recuperarea avansului. Daca nu reusesc, macar voi publica TOATE datele personale ale celor implicati, si macar locuitorii Oradei si Clujului sa nu mai fie pacaliti. Baietii se deplaseaza in masini scumpe si sunt foarte bine "educati". Poate reusim impreuna sa stopam acesti golani jefuitori de batrani. Astept pareri aici. O seara buna." Cititi mai mult aici.

27 de comentarii:

Anonim spunea...

Stiu si eu niste pensionari care au comandat. Au platit doar o parte din bvani si ar vrea sa renunte si sa isi recupereze banii.
Stie cineva cum si cat se poate recupera?

Anonim spunea...

contractele incheiate de aceasta firma , tepe in toata regula, pot fi denuntate in baza OUG/1999, ceea ce presupune notificarea firmei, in 7 zile de la semnarea contractului si primirea produsului

Monica Ursu spunea...

Si la Piatra Neamt au avut aceeasi aparitie in iunie 2013 , dupa interviul telefonic, cei care au fost sinceri la interviu si si-au declarat bolile , in special persoane in virsta ,au fost sunati ca la tragerea la sorti au cistigat cite un cupon de 10 Euro si un set de pahare. Ridicarea premiilor este conditionata de participarea ambilor soti la o coferinta pe teme de sanatate . Acolo un nene, bine instruit dadea un catalog cu produse electrocasnice marunte foarte scumpe si un bonus card cadou de 10 Euro , dupa care prezenta aparatele pentru tratament cu unde electromagnetice, aparate care trateaza toate bolile pe care le poate avea o persoana.Pretul te lasa masca , un aparat 1200-1500 Euro, iar daca le cumperi ambele costa 1500 Euro. O fi economie de piata dar chiar nu-i intreaba nimeni de unde si cu ce pret cumpara ei asemenea aparate . Stim ca pentru bani se face orice , dar totusi sunt oameni instruiti , a ajuns in discursul lui sa spuna ca sotia i-a murit de cancer si daca avea acel aparat mai devreme o salva , sau ca sa fie si mai convingatori , soseau asazisi cumparatori chiar in timpul prezentarii . Datoria noastra este sa deschidem ochii unor batrini neinstruiti nicidecum sa le luam economiile strinse cu greu.

daniel braila spunea...

ORIN e o tzeapa MARE....ei cauta fraieri sa-i prosteasca...sa cumpere asa zisele aparate unice si minunate..

Daniel din braila spunea...

pe data de 18 .09.2013 orele 14.00 sau 18.30 firma ORIN face prezentari de produse in BRAILA,la scoala 27,scoala situata vis-a-vis de biserica ortodoxa de pe soseaua Buzaului.

cred ca cine are ceva de impartit cu ei..e rugat sa se duca acolo.

Azi am fost eu sunta....sa confirme bunicul..daca se duce el sau nu....

Anonim spunea...

si la TIMISOARA...ii momeste pe babatrini cu un set de pahare de cristal cadou...

Anonim spunea...

in cluj fac recrutari la hotelul Premier, de obicei in zilele de joi in jur de ora 13.

Anonim spunea...

ieri,27 .2.2014 la hotel SIR a fost o prezentare de acest gen al ORIN la care am fost prezent,si un domn doctor LAURENTIU PASCU avorbit asa frumos de ma indoise sa iau un aparat,dar am avut o retinere si m-am oprit la timp

AngelSaioc spunea...

Datortită acestor comentarii, NU mă mai duc măine 21 iulie 2014 la pensiunea „Rubin” din Constanța.La fel am fost și eu selectat.Aici se promisese un set de 12 piese inox,două tichete valorice a câte 10$ fiecare și un catalog de prezentare.

Unknown spunea...

Astazi 14.06.2016 sunt in Bicaz Neamt!Au fost sunati pt a merge la o conferita...bine inteles cu cadoul de rigoare...o patura!!!Din fericite i-am oprit la timp!!!Asta dupa c'è am gasit acest forum!!!

Unknown spunea...

Astazi 14.06.2016 sunt in Bicaz Neamt!Au fost sunati pt a merge la o conferita...bine inteles cu cadoul de rigoare...o patura!!!Din fericite i-am oprit la timp!!!Asta dupa c'è am gasit acest forum!!!

Anonim spunea...

Capul rautatilor: Monica Cacuci Tel.: 0747/ 021 071 mail: cacuci@orin.ro

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Daca ii cauta cineva , urmatoarea intalnire va fi la Buna ziua, luni 23.01.2017 ora 12:30 va asteptam pentru treapta a II-a de interviu ORINROmania. Adresa: str. C.A Rosetti nr.17, cladirea REGUS. O zi buna! Bucuresti

Anonim spunea...

au aparut si in Pitesti...aici cauta agenti de vanzare...

Anonim spunea...

Eu as vrea sa denunt contractul inainte de primirea produsului. Ce trebuie sa fac?

Anonim spunea...

buna ziua,
am fost si eu la o prezentare in Arad la hotel Pheonix, tinuta de un dn.din Cluj care cauta agenti si in orasul nostru. ma bucur ca am gasit acest forum pentru ca aveam indoieli in ce priveste firma.

Anonim spunea...

AU AJUNS SI LA PLOIESTI, HOTEL FORUL, CADOU PAHARE SI DOUA SEDINTE MAGNETOTERAPIE.

Anonim spunea...

maine 29.03.18 sunt la Hotel Rusidava Dragasani, Era cat pe ce sa merg, premiu 2 sedinte magnoterapie si 1 set prosoape de bucatarie

Anonim spunea...

Buna ziua,
au ajuns si in Sanpetru Brasov.Ma gandesc ca daca ar fi teapa,medicii si-ar da pe blog si pliante nume,la care spital au folosit aparatele? totusi sunt medici...

Unknown spunea...

Bună seara, am fost si eu selectat si am facut comanda de doua aparate pe data de 20.08.2018 ,momentan nu am dat nici un banut,ce ma sfatuiti să fac,există persoane care au mai cumparat?daca da sa lase un raspuns cat de eficiente sunt,sau daca e țeapă.

Unknown spunea...

Teapa continua in Brasov ,30/10/2018,pensiunea Confort :))))))))))))))))

Unknown spunea...

Si in Botosani este reprezentantul acestei firme Am fost și eu selectata la prezentări. Mi sa părut ceva benefic pentru patologia mea .Nu pot Sami dau alte păreri .Pentru pensionarii cu venituri mici sunt f scumpe ,nu este putere de achizitionare dar cred ca rău nu fac aceste aparate.Mai datinva cu părerea. ...Mulțumesc ca ați citit și părerea mea

Anonim spunea...

Daca am semnat contractul si am refuzat produsele ma pot trezi cu bani retrasi din cont? Multumesc

Unknown spunea...

Vreau si eu sa stopăm pe cei care mi-au vândut produsele false de la Orin

Anonim spunea...

O ţeapă mare ....
Îţi oferă produsele pentru testare 14 zile , perioadă în care poţi renunţa la contract fără nici un cost.
În această perioadă cât produsele rămân la tine te pune să semnezi o cerere de credit cu banca UniCredit numai aşa ca o garanţie dacă nu returnezi produsele.
Dupa 10 zile am hotărât să renunţ şi am anunţat reprezentantul zonal .
Acesta mi-a spus că va veni la mine un curier care va ridica produsele.
Am mai aşteptat 3 zile şi apoi am sunat din nou.
De data aceasta mi-a trimis un mesaj cu un număr de telefon fix de la sediul firmei din Oradea la care am tot sunat dar nu a răspuns nimeni.
După alte 3 zile am sunat reprezentantul din nou şi mi-a dat un număr de mobil de la sediul firmei din Oradea.
La acest număr a răspuns cineva care mi-a dat o adresă de mail şi mi-a zis să fac o cerere scrisă pentru renunţare.
După 6 zile am primit răspunsul prin poştă că nu mi se restituie nici un ban deoarece am depăşit cele 14 zile.
Între timp am primit şi somaţie de la bancă ca am restanţă la plata primei rate.
Cum vi se pare această strategie ?

Unknown spunea...

Cate este pretul ba rog ?