sâmbătă, 11 februarie 2012

Cel putin doi dintre angajatii primarului Nichita scriu prostii. Matasaru ii ia de prosti pe ieseni

Ma intreb cine isi bate joc de ieseni: Petru Frasila, cel care conduce postul de televiziune local Prima TV Iasi sau oamenii primarului Gheorghe Nichita care sunt platiti din banii iesenilor ca sa se joace de-a ziaristii? Despre primar nu mai ma ce sa spun, pentru ca oricum isi bate joc de ieseni de vreo 8 ani.
Asadar... iata ce mi-a atras atentia ieri in presa locala. Angajatii de la BZI au sesizat ca in ziarul primariei, Curierul de Iasi, s-a strecurat o greseala si Gheorghe Nichita era catalogat drept viceprimar. Vezi stirea aici.
Am umblat ieri ca un disperat sa fac rost de Curierul de Iasi. Oricum, la chioscurile de ziare nu se gaseste, in cutiile amplasate prin oras nu exista. Am scris despre o astfel de cutie intr-o postare mai veche. Vezi ca arata ca un cos de gunoi. Baietii lui Nichita au avut grija sa stranga tot tirajul si sa-l arunce la gunoi.
Pana la urma am gasit un exemplar. Mi l-a dat cineva care l-a gasit pe la Salubris. Asa ca iata dovada mai jos.
Ce n-au observat angajatii de la BZI este altceva: numarul de telefon la care pot suna cetatenii. In ziar este trecut un numar iar pe poza apare alt numar. Pe ziar este 0232.249.049 iar pe fotografie este 0232.294.490.
Diferenta intre numere este ca de la cer la pamant.
Ma intreb cine are dreptate. Nu cred ca cei de la televiziune isi permit sa scrie un numar fals, pentru ca atunci n-ar mai primi nici un telefon. Sau pot banui ca telefoanele sunt aranjate si cei care suna stiu ce numar sa formeze indiferent de ceea ce este afisat pe ecran? Ipoteza cea mai credibila este ca angajatii lui Nichita, platiti din banii iesenilor, isi bat joc de noi si de ziarul asta de doi bani, platit tot din fonduri municipale. Ca nu aduce Nichita bani de acasa ca sa-si scoata ziar care sa-i laude activitatea.
Cel mai imbecil raspuns vine de la Daniel Matasaru, consilier al primarului, membru PSD (fost sef pe la PC), cadru didactic la Politehnica. Acesta spune in BZI: Aici Sebastian Buraga (purtatorul de cuvant al primariei - n.r.) putea sa dea declaratii. Cred ca este o greseala de la tipografie."
Domnule Matasaru, am senzatia ca ne iei pe toti de prosti. Dar de ce sa ma mai mir. In primul rand esti politician si traseist politic. Nu stii sa-ti asumi o greseala. Nu stii sa spui: da, am gresit, a fost o neatentie. Regretam, speram ca nu am jignit pe nimeni. Domnule Matasaru, esti un politruc care stii doar sa cauti Acarul Paun. E o greseala de tipografie. Adica, de vina sunt cei din Tipografie. Bai Matasarule, chiar nu ti-i rusine? Ca esti platit din bani publici... dar despre numarul de telefon ce poti sa spui. Tot greseala de tipografie se cheama? Sau e o prostie care i-a scapat lui Buraga? Ma baieti, consumati mai putin whisky si mai putina bere daca vreti sa faceti ziar. Ca va platesc iesenii banii de sprituri.



PS: Stiti cine tipareste mizeria asta de ziar? Tipografia Mitropoliei. Ca doar afacerile banoase intre vecini se fac.

PS2: Am vazut acuma ca primii care au sesizat greseala cu "viceprimarul" au fost cei de la oradeiasi. Dar eroarea cu numarul le-a scapat.

PPS: Observ ca postacii portocalii sunt foarte sensibili cand scriu ceva despre ai lor. Comenteaza, dar o fac hormonal. N-au timp sa studieze terenul si materialul. Sau n-au destula inteligenta... Stiu ca sunt si cativa tineri liberali care ma mai citesc din cand in cand. Imi ridic palaria in fata lor pentru ca am sesizat ca sunt cu mult mai inteligenti decat pustanii cu carnete portocalii de partid. Tinerii de la PNL au inteles ca nu am nimic cu ei, ci cu cei care se afla undeva in frunte si merita sa afle pulsul care vine din popor.

Niciun comentariu: