Este induiosator ca primarul le cere iesenilor sa aiba incredere in transportul cu tramvaiele second-hand, construite in anii '70, cumparate de la elvetieni pe cateva sute de euro. Intrebarea mea este urmatoarea: Cu ce mijloace de transport a circulat primarul Gheorghe Nichita in din 2004 cand a ajuns in fruntea Primariei?
Iata ce scria Romania Libera in 2009:
Primaria Iasi si-a modernizat parcul auto cu achizitia a patru superbe limuzine: una pentru primarul Gheorghe Nichita si trei pentru cei doi viceprimari si pentru secretarul Consiliului Municipal Iasi. Pentru patru masini, achizitionate sub forma de leasing operational pentru o perioada de patru ani, se vor plati 96.476,16 euro, fara TVA. Noua masina a primarului Iasiului, Gheorghe Nichita, este o Skoda Superb, ultimul model. Fosta masina a primarului era tot o Skoda Superb din 2005. Actualul autoturism are faruri BI-Xenon pe ambele faze, adaptive in viraje, computer de bord, pilot automat, sistem de navigatie, senzori de parcare, instalatie de spalat faruri, radio CD-MP3, TV Tuner, climatronic cu reglaj in doua zone, tapiterie de piele, scaune incalzite electric, oglinzi cu efect antiorbire, senzori de ploaie si sisteme de siguranta ESP, ABS, EDS, ASR, MSR, HBA. Cele trei autoturisme achizitionate de primarie sunt model Skoda Octavia II.
Cititi aici cu ce se deplasa primarul Nichita, pe 24 ianuarie, impreuna cu Victor Ponta, la Botosani, in comuna Corni:
Comuna Corni a trăit sîmbătă una din cele mai agitate zile din istorie. Localitatea a fost total bulversată de vizita conducerii centrale a PSD. De la sediul local al formaţiunii şi pînă la căminul cultural unde a avut loc adunarea electorală drumul a fost „străjuit” de tot felul de maşini, de la Mercedes-ul primarului de Iaşi Gheorghe Nichita şi maşini de teren, pînă la Logan-urile parlamentarilor.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu