joi, 24 iulie 2008

Cand mergeti la Cinema City e bine sa va angajati si un bodyguard


Andreea Marc ne povesteste ce poti pati daca mergi sa vizionezi un un film la Cinema City: "Aseara am vrut si noi ca tot omul sa mergem la un film dupa o zi nebuna de munca. Facem rezervari la Cinema City, la Mireasa e iubita mea, in sala 2, randul 12, locurile 11 si 12. Ajungem, luam biletele, cumparam suc si popcorn si intram in sala. De cum am intrat nu am putut sa nu remarcam un rand galagios de „domnisoare” insotite de un tip muschiulos si la fel de galagios. "

Continuarea este cam in felul urmator: cei care ar fi trebuit sa faca ordine la Cinema City s-au dovedit impotenti. Atat agentul de paza cat si tipa care se joaca de-a managerul pe acolo. Asa ca individul musculos a devenit violent. Mai mult, baietii aia cu uniforme si statii de emisie receptie care se dau importanti prin Iulius Mall au refuzat sa intervina. Ca-i doare pe ei la basca. Poate sa fie si un omor, ca nu-i treaba lor. Nu-i asa? Ma intreb daca managerul de la Iulius Mall, Emilian Feraru (foto 2), va lua vreo atitudine referitor la acest caz. Pentru ca agentii de paza care ar fi trebuit sa intervina trebuie dati afara. Cat despre cei de la Cinema City, nu cred ca vom afla parerea lui Moshe Greidinger (foto 1), CEO Cinema City International. Probabil ca doar Corina Gonteanu (foto 3) se va osteni sa dea un comunicat de presa pentru a incerca sa puna batista pe tambal.
In rest, cred ca atunci cand mergeti la Cinema City e bine sa va angajati si un bodyguard.

Despre cum intelege Politia Romana sa actioneze nu mai scriu aici, ca deja sunt plictisit de acest subiect. Timpul trece, leafa merge....


2 comentarii:

Unknown spunea...

e grav ce se intampla

poate facem un schimb de linkuri

www.iasivezi.blogspot.com

astept raspuns printr-un comment pe blogul meu

Unknown spunea...

ok ms si eu te-am adaugat