luni, 19 mai 2008

Domnul Marius Danga are dreptate. Pana la un punct

Il citesc, din cand in cand, pe domnul Marius Danga pentru ca am descoperit ca are un discurs echilibrat, chiar si atunci cand trebuie sa raspunda la provocari. Este unul dintre tinerii liberali pe care astept sa-l vad cum creste si ajunge in frunte. Astazi mi-a lasat urmatorul mesaj la textul despre masina deputatului Fenechiu. Si in primele doua propozitii chiar are dreptate.

"Suparati ar trebui sa fim pe Nichita care nu face parcari. Intampinam, intr-adevar, aceasta problema la sediul de campanie dar nu avem ce face. Vad ca te-ai luat doar de dl. Fenechiu pt. ca doar asa Iulian poate prelua pe newsiasi.ro. Dar nu-i cu suparare."

Ii inteleg reactia de aici cat si pe cea de pe blogul personal unde scrie ca "esential ar fi sa constatam ca primarul Nichita este repetent la crearea de noi parcari".

Nu stiu cat a reusit sa "frunzareasca" paginile acestui blog, dar cu siguranta nu poate spune ca nu am tras multe semnale in ce priveste felul in care arata Iasul. Deci, ceea ce i se pare esential domnului Danga, pe buna dreptate, eu am facut de mult. Si poate chiar ceva in plus. Dupa care au fost destui cei care au luat reteta. Cat despre dreptul meu de a avea simpatii, am dat deja un raspuns. In rest, sunt opinii personale, unele subiective, altele nuantate.

In ce priveste partea a doua a comentariului, voi spune ca nu cunosc criteriile dupa care domnul Iulian Micu face preluari pe newsiasi. Si nici nu ma intereseaza. Iar acest blog nu este al lui, dupa cum a lansat o idee, mai demult, un blogger cu IQ de austeritate. Faptul ca ma aflu in fruntea listei de la Blogmania se datoreaza reactiei mele rapide cand a fost lansata campania cat si faptului ca administratorul site-ului a fost corect si a pastrat ordinea in care a primit mailurile de la cei inscrisi. Am fost apoi promovat de doua ori la blogul saptamanii, lucru care m-a surprins si pe mine.

Cat despre ceilalti fenechii sesizati de domnul Danga, pot sa spun doar un singur lucru: acestia nu sunt parlamentari si nu vin sa ne ceara votul. Daca vrei sa fii un om politic respectat, atunci respecta-i si tu pe ceilalti. Cunosc ceva oameni importanti din acest oras, care nu sunt politicieni, dar care isi parcheaza masinile in locuri adecvate si prefera sa mai mearga pe jos 200 de metri, pentru ca nu li se uzeaza talpile pantofilor de la atata lucru. Ca sa nu mai spun ca dupa cum este pozitionata masina, deputatul Fenenchiu a intrat pe un sens interzis. Probabil ca acuma o sa mi se spuna ca are un permis de libera trecere. Din punctul meu de vedere acest permis, daca exista, este tot o sfidare la adresa iesenilor.

2 comentarii:

DANGA Marius spunea...

In principiu pot fi de acord si cu parti din punctul tau de vedere.

Acum va trebui sa vedem pe axa unde este plasat punctul pana la care am eu dreptate de de unde incepe a ta.

M.

Ieseanul suparat spunea...

@Dlui. Marius Danga: Un punct aflat pe o axa, intr-un spatiu tridimensional, se vede diferit in functie de locul in care se afla observatorul (la stanga ori la dreapta punctului sau in afara axei).
Atata timp cat eu recunosc faptul ca sunt subiectiv (dar neinregimentat politic) iar dumneavoastra sunteti implicat in campania electorala, nu cred ca trebuie sa demonstram noi unde se afla punctul respectiv. Fiecare dintre cititori va trage concluzia care i se va parea justa.
De altfel, va doresc succes in continuare, deoarece cred ca oamenii de varsta dumneavoastra vor schimba Romania.