luni, 19 mai 2008

Cam mic Iasul pentru mertanul lui Fenechiu


Fotografia de mai sus am surprins-o zilele trecute pe strada Cuza Voda. Ce va spune B-43-FEN? Ei bine, cred ca e masina deputatului liberal Relu Fenechiu. Si dupa cum se vede ocupa trei sferturi din trotuar. Cum s-ar zice, cam mic Iasul asta pentru mertanurile unora. Tipul asta chiar nu-si da seama ca dupa patru ani ne cam incurca? Poate are treaba si noi il retinem.

Am intrat in istorie cu cei trei trei indivizi bagati de el in guvern, de a ajuns sa ne arate cu degetul o tara intreaga. Oare de ce nu invata o meserie, ca tot omul, si sa se apuce de treaba?

6 comentarii:

Anonim spunea...

L-am vazut conducand acel Mertan, deci el al lui. Acolo unde il parcheaza e in fata sediului de campanie a PNL.

Anonim spunea...

Audiatur el altera Pars

Adica...asculta toate parerile implicate, eu un principiu latin, des uzitat in jurnalism.
Va spun eu despre ce e vorba..o fi sau nu masina lui Relu Fenechiu.
Manipularea voastra consta in faptul ca nu stiti ca al vostru Consiliul Local a dat, la inceputul acestui an, o hotarare (HCL) care spune cam asa:

datorita faptului ca nr locurilor de parcare este net inferior necesitatilor actuale ale municipiului, vehicolele pot fi parcate si pe trotuar, cu conditia ca autoturismul sa nu ocupe in intregime spatiul trotuar, blocand asstfel accesul pietonal.

Din cate vad eu, in imagine, pietonii pot circula...
Deci, va rog, lasati-o mai moale cu manipularea....(si ca sa va incurajez..va iesi Adomnitei primar)..ultimul sondaj intern PNL arata ca e la 4 puncte in spatele lui Oprea...Adomnitei a recuperat 20% in 3-4 saptamani...

Anonim spunea...

Magistre, eu cred ca tu ai scris cu mana numarul acolo, ca altfel ai o camera cam rea la telefon.

DANGA Marius spunea...

Suparati ar trebui sa fim pe Nichita care nu afce parcari. Intampinam, intr-adevar, aceasta problema la sediul de campanie dar nu avem ce face. Vad ca te-ai luat doar de dl. Fenechiu pt. ca doar asa Iulian poate prelua pe newsiasi.ro.
Dar nu-i cu suparare.

Anonim spunea...

Ce aveti ma cu biciclistii? :)

Anonim spunea...

un ANONIM care sustine un partid politic nu poate fi obiectiv.

ce spui tu mai Ieseanule, si ce mananca cacat asta! si ce daca are x puncte in plus sau in minus...Adomnitei???

mai baieti nu mai spamati netul aiurea!