luni, 8 aprilie 2013

Politia Locala Iasi ridica si masinile parcate legal fara sa-i anunte sau sa-i avertizeze pe proprietari

Consilierul local Vlad Nedelcu aduce in discutie o problema spinoasa: activitatea Politiei Locale si incalcarea legilor de catre politia finantata de Primaria Iasi, din banii iesenilor.



Vlad Nedelcu scrie:

"Vineri, 05.04.2013, in parcarea din fata spitalului Sf.Spiridon din Iasi, era parcata masina mea de serviciu, perfect legal, de cel putin 36 de ore. Politia Locala Iasi, sub pretextul unor lucrari de utilitate publica, a ridicat doua autovehicule, printre care si cea pe care o conduc eu. Nu le-a dus in Bucium la "Padocul de masini" pentru ca nu era parcata ilegal. Insa au fost "mutate" pe strada Lascar Catargi intr-o intersectie "pe trotuar", in consecinta ilegal. In momentul cand m-am dus catre masina, in locul de parcare stiut, nu am mai gasit masina, crezand ca mi-a fost furata de catre hoti ! Dupa cautari sinuoase, am regasit masina, cu ajutorul unor vecini binevoitori. Am aflat si eu in cele din urma de "actiunea" Politiei Locale Iasi!
Astazi am fost la Politia Locala Iasi, si am depus o cerere cu nr de inregistrare (foto1) prin care sa primesc si eu o justificare oficiala. Evident la Politia Locala Iasi trebuie sa astepti la usa, disponibilitatea vreunei secretare platita din banii contribuabililor ieseni sa te poata primi si sa iti ofere un ajutor firesc, stipulat in fisa postului. Daca eu in calitate de Consilier local, a trebuit sa fiu "umilit" de cei platiti din banul public, ma gandesc la cetatenii orasului Iasi, care au fost pusi in aceasi postura ca a mea sau poate chiar mai rau... Oare cum sunt tratati cetatenii orasului Iasi, la usile inchise ale functionarilor si bugetarilor ?
Ceea ce intriga la toata aceasta "sarabanda citadina" este faptul ca Politia Locala Iasi nu doreste o colaborare pozitiva cu cetatenii orasului Iasi. In mod normal trebuiau puse avertismente (foto2) pentru ca cetatenii sa isi mute masinile singuri, fara sa fie "ajutati" de o camarila platiti din banul public, fara sa existe riscul de a defecta masinile cetatenilor orasului Iasi.
PS: Inca astept scuze in calitate de cetatean al orasului Iasi, de la un reprezentant al Politiei Locale Iasi, pentru furtul busturilor din Parcul Copou!
Isi asuma cineva raspunderea ?!"


Niciun comentariu: