sâmbătă, 7 iulie 2012

Ce-ti pasa tie Traiane...

La naiba! Ce-ti pasa tie Traiane... pleci in week-end. Eu nu mai port sa plec in concediu. Din cauza ta. Ce-ti trebui suspendare acuma, in toiul verii? Asta e. Ce mai conteaza trei saptamani. Cel mai greu va fi dupa aceea cand vei intra in campania electorala. Pentru ca la Cotroceni va ramane descreieratul.
Asa ca, hai, pe baricade....

PS: As aprecia daca liberalii, pesedistii si uselistii in general s-ar abtine de la comentarii. Ii avertizez ca voi sterge toate comentariile care nu-mi vor conveni. Pe blogul meu, eu fac regulile. Nu sunt obligat sa accept parerile idiotilor.

2 comentarii:

Cristake1974 spunea...

Ar fi culmea sa ma impinga dobitocii astia doi, Micul Copist (Cuore - de Amicis, a?) si Carici Pogonici sa ma duc iar la vot, lucru pe care mi-am promis ca nu-l mai fac... Cu atat mai mult cu cat Baselu' a mancat rahat aiurea despre Rege. Da' cum scarba pentru pesedism e prea mare, no hai!

Ieseanul suparat spunea...

@Cristake: Multumesc pentru comentariu.