joi, 14 iunie 2012

Fotografiatul si filmatul sunt interzise la PALAS IASI. Vezi dovada



O fotografie realizata, intamplator, de un prieten, zilele trecute, m-a uimit peste masura. La Palas au aparut panouri care atentioneaza asupra faptului ca este o "PROPRIETATE PRIVATA" unde se interzice, printre altele, FOTOGRAFIATUL SI FILMATUL. Vedeti imaginea. Poate n-am inteles eu bine mesajul. In acelasi timp, Facebook-ul e plin cu fotografii de la Palas. Ma intreb, vor fi penalizati, amendati, incatusati, condamnati sau "excomunicati" cei care au indraznit sa-si faca poze in INIMA ORASULUI?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ai zis inima orasului. Care oras? Imi pare rau sa vad Iasul transformandu-se intr-un fel de comuna cu corturi, tonete si santiere.

Cristake1974 spunea...

Acilisea cred ca e o problema juridica, dat fiind ca proprietatea aia privata e de fapt proprietate publica concesionata. Dar ma tem ca e privata, timp de 50 sau 99 de ani, sau cati or fi minus cati au trecut.

Parerea mea? Blocada ! Boicot! :D

Ieseanul Suparat spunea...

@Cristake: Chestia cu Proprietatea privata n-am inteles-o nici eu. Inteleg ca sunt sunt INTERESE PRIVATE, ceea ce este cu totul si cu totul altceva!!!