miercuri, 24 martie 2010

Roberta Anastase si guzganul liberal

Ieri, un liberal de doi bani, pe nume Puiu Hasotti a spus, mai pe ocolite, ca Roberta Anastase ar avea comportament de maimuta. Mai precis: "Comportamentul dumneavoastră arată indubitabil că omul se trage din maimuţă" (vezi pe Realitatea.tv)


Ei bine, priviti fotografiile celor doi.


(foto ziua de constanta)


Daca Roberta Anastase este o maimuta in mintea unui mosneag liberal ajuns la andropauza, atunci Puiu Hasotti (ce nume de copil) este un guzgan liberal pe care l-a lovit trenul.

Si daca domnul guzgan liberal are imunitate pentru declaratiile politice, atunci si eu am dreptul la imunitate pentru pareri despre declaratiile politice ale unor mosnegi liberali care au uitat ca la varsta lor ar fi mai util sa-si creasca nepotii.

4 comentarii:

DANGA Marius spunea...

Haşotti spune că declaraţia despre originea animală nu se referea la Anastase, ci la deputaţi PDL (MediaFax)
Senatorul PNL Puiu Haşotti a declarat, miercuri seară, că afirmaţia sa din plen potrivit căreia "omul are origine animală, se trage din maimuţă" nu o viza pe Roberta Anastase, ci se referea la câţiva deputaţi PDL care "îşi mişcau dezarticulat mânile, tropăiau" când el îi vorbea preşedintei Camerei.
"Eu m-am referit la câţiva deputaţi PD, iluştrii necunoscuţi, care-şi mişcau dezarticulat mâinile şi tropăiau pe acolo, în timp ce eu vorbeam, şi le-am spus: «Mă faceţi să cred că omul are origini animale, se trage din maimuţă». Nicidecum nu a fost vorba de Roberta Anastase", a susţinut Haşotti.

Ieseanul suparat spunea...

Domnule Danga, dumneavoastra citati din Mediafax pe cand eu citez Realitatea care la randul ei citeaza Newsin: "Cu regret constat că încălcaţi Regulamentul, este evident că nu există cvorum. Se ştie că foarte mulţi colegi au plecat deja în teritoriu. La un calcul sumar veţi constata că nici 200 nu sunt în sală. Sunt surprins şi mâhnit. Comportamentul dumneavoastră arată indubitabil că omul se trage din maimuţă", a spus Haşotti, citat de NewsIn. In acest caz amandoi avem dreptate.

DANGA Marius spunea...

Eu am vazut inregistrarea TV si dl. senator nu se adreseaza dnei Anastase. SE vede ca se adreseaza colegilor. In stirea newsin nu se poate vedea pauza pe care senatorul o face intre: Sunt surprins şi mâhnit. ...dupa care incept vociferarile din sala si ... continuarea nefericita ...Comportamentul dumneavoastră arată indubitabil că omul se trage din maimuţă"

Sunt surprins de titlul transant pus de Realitatea la stire in conditiile in care ei au imaginile video ...
Mda. Oricum pacat de limbaj.
M.

Iulian Micu spunea...

Se adresa celor de la PD-L. O parte din massmedia a interpretat gresit sau i s-a parut o stire mai buna daca o scot in fata pe Roberta.

Acum sint curios: odata restabilit adevarul, pe cine de la PD-L il compari cu Puiu la asemanarea cu maimuta? :D