miercuri, 9 decembrie 2009

PSD avea listele cu alegatorii fraudulosi, inainte de 6 decembrie?

Exercitiu de logica. Dan Nica a venit marti sa ne spuna ca a gasit peste 70.000 de persoane care au participat la fraudarea votarii. Ba, s-a spus si 130.000. Bun. Chiar de ar fi asa, nu pot demonstra ca respectivii au votat in favoarea lui Basescu.
Partea a doua: fostul ministru deja avea listele cu toate datele. Intrebare: cum de a avut timp PSD, in 24 de ore, sa identifice 70.000 de oameni despre care se spune ca au votat de mai multe ori?
Raspunsul: probabil ca aveau listele dinainte de 6 decembrie. Pai de unde sa le aiba? Poate ca erau ale lor. Poate erau facute de ei. Poate erau oamenii lor pe care acuma ii dau in gat si vor sa-i bage la puscarie. Halal recunostinta. Sa inteleg ca PSD ar vrea sa-i dea in gat pe cei care le-au adus voturi?
Nu ma injurati, am pus si eu o intrebare, n-am dat cu parul.

Vorba lui Ponta: "sistemul de fraudare şi de furt" al PD-L a "funcţionat mai bine". "Ştiam că ne batem cu ei. Trebuia să câştigăm la zece procente ca să ne batem cu ei, dar nu am câştigat la zece, probabil am câştigat doar la trei-patru. Şi atunci sistemul lor a fost mai bun", a spus purtătorul de cuvânt al lui Mircea Geoană.

UPDATE: La emisiunea Nasul din seara asta (dupa ora 23,30) se cam confirma ceea ce scriu eu mai sus.

Un comentariu:

Ana Sandu spunea...

Toate manarerile si declaratiile din zilele astea, atat de la unii cat si de la ceilalti, aduc un sictir suplimentar fata de cocina politica pentru toti privitorii.

Pana una-alta: cand dispar afisele electorale din Iasi? Dupa ce majoritatea celor pro-Basescu au fost inlocuite cu ale lui Geoana sau cu anumite caricaturi, acum vor sa le tina pe stalpi pana la Craciun?

Nu de alta, dar nici unul dintre ei nu e exemplu de frumusete masculina(cel putin pentru mine).