marți, 2 decembrie 2008

Am implinit un an


Iata ca se facu anul de cand am inceput acest proiect. Era pe 1 decembrie anul trecut. De atunci am avut 296 de posturi, desi imi propusesem sa scriu cate unul in fiecare zi. N-am reusit, iar motivele nu au importanta.

Am vrut sa arat si partea murdara a Iasului si cred ca am reusit intr-un anume fel. Am avut parte de sustinerea neconditionata a presei on-line, si ma refer aici la site-ul "newsiasi", plus de sustinerea multor bloggeri care m-au inclus in blogrol-ul lor si incurajarilor venite de la cei care au citit si au lasat cate un comentariu. Le multumesc tuturor. Inclusiv celor care la un moment dat m-au injurat, pentru ca asta arata ca am reusit sa-i deranjez.

Fara acest sprijin proiectul pe care l-am demarat intr-un moment de furie poate ca s-ar fi pierdut pe drum. Am fost chiar tentat sa-l abandonez, dar parca la momentul potrivit au sosit comentarii, mailuri, care m-au facut sa imi dau seama ca exista oameni carora le pasa de acest oras. Si din respect pentru ei nu am dreptul sa ma opresc.

O parte din semnalele trase pe acest blog, amplificate apoi pe net, au dus la rezolvarea unor probleme. E adevarat ca dintr-un anume punct de vedere erau maruntisuri, dar sa nu uitam ca lucrurile marunte ne irita cel mai mult viata. Sunt ca firul de nisip care ne intra in ochi. Nu-l vedem dar ne face sa lacrimam si sa nu mai vedem cum trebuie.

In general nu-mi plac momentele festive. Cred ca de aceea nici nu am dorit sa marchez acest moment ieri. E suficient sa-l amintesc.

Le multumesc inca o data tuturor celor care mi-au stat alaturi si m-au sustinut.

(Imi este greu sa-i numesc pe toti deoarece sunt sigur ca lista ar fi incompleta.)


6 comentarii:

Jorge spunea...

bravo ieseanule! ma bucur ca spiritul civic supravietuieste!

CRISTINEL DUMITRU CIOANCĂ. spunea...

s-ar putea sa nu fie prea greu de identificat un loc pe care sa-l imbunatatim fara a deranja ! sunt convins ca se poate gasi sprijin... puterea exemplului e mai importanta decat aratatul; nu e un repros ci doar o incercare de a imbunatati ceva... si nici nu-i nevoie de prea multa valva !

CRISTINEL DUMITRU CIOANCĂ. spunea...

...si daca se va putea cred ca vor fi destui care sa continue ; merita sa se incerce !

Unknown spunea...

Fain. Avem preocupari comune in timpul liber: http://iasi.myforum.ro/

Nu ne tine nimeni aici, cu forta...

Mihaela Chelaru spunea...

Felicitarile mele, ieseanule! Sa speram ca si pe viitor blogul tau va fi o sursa de solutii pentru ce se intampla in Iasi, ca sunt foarte multe lucruri lasate de izbeliste.
O seara minunata sa ai!

Adrian Manolache spunea...

La multi ani...si la cat mai multe postari:)
cat despre cei rautaciosi lasa-i sa vorbeasca, trebuie sa mergem inainte cu capul sus