sâmbătă, 8 martie 2008

Groapa de week-end dupa o saptamana


Mai tineti minte groapa de week-end? Facuta de vineri pentru ca reparatiile sa fie facute abia luni. Ei bine, muncitorii si-au facut treaba dupa care au plecat lasand alaturi un morman pamant si pietre. Groapa nu a fost astupata complet. Dar nici cei care ar trebui sa se ocupe de refacerea strazilor nu au gasit timp sa astupe aceasta groapa imensa aflata in apropiere unei scoli. Iata o imagine cu acea groapa dupa o saptamana.

De ce credeti ca n-au avut timp sa refaca troturarul? Pentru ca directorul de la Citadin, adica unul Catalin Neculau, nu stie cum sa se achite mai bine de asfaltarile electorale programate de primarul Gheorghe Nichita. De exemplu ieri intindeau niste astfalt intr-o parcare aflata peste drum de Statuia Independentei. Inainte de a turna asfaltul n-au facut altceva decat sa mature un pic zona. Pe cat punem pariu ca asfaltul ala nu prinde luna iunie, cand vor fi alegerile de primar. Voi incerca sa postez atunci o multime de poze cu asfaltarile facute in bataie de joc de angajatii lui Neculau. Si va voi arata si poza lui Neculau, marele director de la Citadin. Mare, ca e un tip cu greutate.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Am o mare rugaminte la tine.Mi-am creat un blog zilele trecute si nu stiu cum sa pun linkurile si butonul de trafic in partea de jos a paginii exact cum ai tu toate linkurile in bara de jos,
Si eu am tot domeniu blogspot si daca esti amabil sa-mi spui cum sa procedez mi-ai fi de mare ajutor.
Astept mesaj pe louissenriques@yahoo.com.
Iti multumesc

Anonim spunea...

Mdea...firmel sunt de vina ptr c apaltesc forta de munca ieftina:)))

Anonim spunea...

http://www.visurat.ro/2008/03/13/lingaul-suprem-din-presa/

Anonim spunea...

Cititi adevarata Flacara Iasului
http://www.flacarais.ro/

Anonim spunea...

un text genial
http://www.visurat.ro/2008/03/18/despre-cretini/