luni, 4 februarie 2008

Evitati sa treceti prin Tatarasi

Pentru sanatatea masinii dumneavoastra, evitati sa treceti prin Tatarasi. Probabil ca unii dintre cei care vor citi acest text vor spune ca am o obsesie cu gurile de canal. Nu este o obsesie, dar din moment ce acum vreo doi ani am fost la un pas (da' ce spun eu un pas, ca e mult, practic am trecut tangent pe langa un dezastru) de a-mi rupe masina in canalul fara capac din parcarea Facultatii de Chimie (in Tudor) e normal sa am reactii atunci cand vad o groapa in mijlocul drumului. In luna decembrie, pe 29, scriam despre un canal situat in zona intersectiei dintre Vasile Lupu si Aurel Vlaicu, fix in mijlocul strazii.


Iata si fotografia de atunci.


Intre timp, se pare ca cineva a pus totusi niste marcaje. Sau macar a incercat.


Iata si a doua imagine.


Iar ca sa fie si mai frumos, va prezint o imagine si mai interesanta.


Din alt unghi.


Concluzia este doar una singura: intr-o luna de zile nimeni din orasul asta nu a fost in stare sa repare o nenorocita de gura de canal care se afla in mijlocul drumului. Daca nu ma credeti priviti cum sunt trasate dungile albe.

Stau si ma intreb cati soferi trec zilnic pe aici si il injura pe primar? Dar pe el sigur nu-l intereseaza. Se gandeste cum sa aduca trupa U2 la Iasi. Ca doar a rezolvat toate celelalte probleme. Probabil ca se va gasi vreun Anonim de pe la RAJAC sau Primarie sa posteze un comentariu prin care explice... Ce sa explice? Daca si-ar rupe masina pe acolo nu ar mai sta sa-si dea cu parerea... Apropo, daca se repara trimiteti o poza pe adresa orasuliasi@gmail.com.
Iata mai jos cateva linkuri spre articole referitoare la canalele din "epoca Nichita".

Ford cazut intr-un canal fara capac
Din 10.000 de guri de canal din Iasi au fost "nivelate" doar 400
La Iasi s-au montat capcane in asfalt

Niciun comentariu: