joi, 28 februarie 2008

Bataie in parcare la Moldova Mall


Iata un comentariu postat, ieri, 27 februarie, de un cititor:

"naspa e sa stai in centru!! tocmai am asistat daca se poate spune asa (eram la balcon) la o scena demna de...nu stiu nici eu de ce. unul dintre guarzii de la moldova mall a lovit un copil al strazii (nu mi am dat seama exact daca e homeless sau nu, cert e ca l-a lovit) cu pumni si picioare pana l-a "asezat" in fund si nu s-a oprit nici dupa asta. a mai aruncat si cu pietre dupa el. pentru simplul fapt ca acel copil era la iesire din parcare si spunea unui sofer ca nu se poate iesi pe acolo pentru ca e inchis (printr o metoda foarte putin elevata. un lant). iata ca Iasiul se dezvolta."

Ce sa mai spun. Mie imi plac baietii aia cu pantaloni negri, camasa alba si un snur legat de la umar la buzunarul de la piept (cum erau alea de la pionieri pe vremuri). Imi plac ca sunt foarte curajosi cand trebuie sa se lege de viata unui nenorocit. In schimb daca un nesimtit cu masina de fitze se da in spectacol pe acolo nu-i zic nimic.

Tin minte ca la firma respectiva, care asigura paza acolo, la un moment dat unul dintre patroni era un sef de pe la Politia Comunitara. Dupa ce a izbucnit scandalul, omul s-a retras din afacere. Probabil ca o fi bagat-o pe soacra-sa, desi cel mai cinstit era sa-si dea demisia. Sau, mai precis, sa fie demis. Dar cine ar fi trebuit sa-l demita?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Acesti trepanati cu muschi numiti guarzi/gardieni publici imi fac mai frica decit tiganii sisari din tramvaiul 3.

Anonim spunea...

Daca nu ar fi acesti agenti de paza ca sa te apere pe tine in centrul iasului ai fi batut o data la 30 de minute ca in alte cartiere.Inainte de a-ti spune parerea care este deja gresita,intereseaza-te ce s-a intamplat in realitate. Stiai ca acesti aurolaci incepand cu ora 22.30 ies de pe nu stiu unde si se perinda prin centrul orasului facand numai probleme? Astept sa se ia acesti indivizi de tine si cei de la paza sa nu intervina , sa vedem atunci ce comentariu mai faci.

Anonim spunea...

Mda şi la noi în Bacău de când s-a deschis tâmpenia aia de Arena Mall vezi numa' cum se bat pe locurile de parcare.