sâmbătă, 23 februarie 2008

Am rezolvat si groapa din parcarea de la Chimie


Ieri, un "anonim" scria urmatorul comentariu: Au astupat niste 'men in black' canalul din parcarea de la Chimie :). Felicitari. Votati Nichita pentru viitorul Kazakstanului!

Am verificat si va prezentam dovada: dupa mai bine de doi ani au reusit sa astupe groapa din parcarea de la Chimie. Dupa ce numerosi ieseni si-au rupt masinile in groapa respectiva.

I-am pus la treaba si de data asta (newsiasi si orasuliasi.blogspot) si as vrea sa cred ca nu e doar din cauza faptului ca se apropie alegerile.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo domnilor. Deci se poate. Eu am sesizat de mai multe ori presa ieseana cu privire la acest canal, dar nu i-au dat importanta. Uneori am impresia ca presa nu este interesata de problemele cetatenilor. Cred ca de aceea nici nu se rezolva multe lucruri in Iasi.

Anonim spunea...

Si totusi, lupta abia incepe! Pentru primarie that is.

Ieseanul suparat spunea...

Ma intreb cum se va termina aceasta lupta.

Anonim spunea...

acolo era sa imi rup si eu masina! Bine ca e gata!