marți, 19 februarie 2008

O "gaura" veche de vreo doi ani in parcare la Facultatea de Chimie


In urma cu ceva timp am amintit despre acest canal situat in parcarea de la Facultatea de Chimie din Tudor Vladimirescu. Spuneam ca in urma cu doi ani, deci prin 2006, am trecut tangential pe marginea lui roata masinii. Nervos, am fost sa discut cu cineva de la Facultatea de Chimie. Am fost indrumat la un fel de adminstrator al carui nume nu-l mai retin. Omul mi-a spus ca parcarea nu mai apartine de ei ci se afla in administrarea Iulius Mall. Am intrat si in marele Mall. Chiar la intrare, usor pe dreapta, am intrebat pe domnisoara care se afla la ghiseul pentru relatii cu clientii daca se stie de existenta gurii de canal fara capac din parcare. A sunat undeva, probabil ca pe la vreun sef, si mi-a spus ca se stie si ca au anuntat la RAJAC. De ce acolo, nu stiu, pentru ca respectivul canal nu pare a fi al RAJAC. Iata ca au trecut vreo doi ani de atunci (desi se pare ca gaura este mult mai veche) si nu s-a intamplat nimic. Adica s-a intamplat ca, daca imi amintesc, anul trecut cineva si-a rupt masina acolo.

Nu-mi fac iluzii ca dupa acest text se vor grabi sa rezolve problema. Dar aveti mare grija cand mergeti in Tudor si vreti sa parcati la Chimie.

UPDATE

Iata ce scrie Iulian Micu pe blogul sau si ne aminteste ca pe data de 16 iulie, anul trecut, un taxi a cazut cu o roata in canalul respectiv (vezi pe newsiasi). De asemenea reporterii postului TeleM fac o ancheta la fata locului si afla ca administratorii de la Facultatea de Chimie spun ca nu au bani pentu a rezolva problema. Mai multe persoane intervievate pe strada spun ca groapa respectiva exista de mai bine de doi ani. Oare ce-ar mai fi de comentat? Tot pe newsiasi a aparut informatia ca parcarea respectiva este administrata de Iulius Group. Dar in final nimeni nu-si asuma raspunderea daca cineva devine o victima a canalului respectiv. Iar cei care ar putea sa-i penalizeze pe respeonsabilii parcarii, tac. De ce oare?

Iata si fotografia aparuta pe newsiasi anul trecut