luni, 14 ianuarie 2008

"Iubitorii de animale" au lasat cainii in strada

Nu stiu ce inseamna iubitor de animale. E un termen foarte general. Dar stiu ca imi iubesc animalele din curtea mea, pe care am ales sa le cresc, sa le hranesc si sa le ingrijesc. Dupa cum spunea si Andi intr-un comentariu la textul de mai jos, nu este normal sa stea cainii pe strada. Iar "iubitorii de animale" habar n-au sa vina cu solutii. Stiu doar sa faca scandal. I-am vazut duminica pe cei care s-au adunat in fata Prefecturii. Jalnici. Raspunsul meu pentru toti iesenii se gaseste in filmuletul de mai jos. Ieri am fotografiat vreo 20 de caini vagabonzi intre Hala Centrala si Sala Polivalenta. In acest timp "iubitorii de animale" se pregateau sa faca o demonstratie de forta in fata Prefecturii. Pana la urma le-a iesit o demonstratie lesinata. Dar cainii fotografiati de mine au ramas tot in strada. Cine stie daca au avut ce manca. Cine stie daca au un loc unde dormi. Cine stie daca nu au fost deja loviti de vreo masina. Dar acest lucru nu ii intereseaza pe "iubitorii de animale". Ei se pregatesc de noi proteste. Ca sa ceara lasarea cainilor pe strazi, nemancati, bolnavi, plini de purici, murdari, sa fie loviti cu pietre, sa fie calcati de masini. Daca acesti caini ar disparea, "iubitorii de animale" si-ar pierde obiectul muncii. Si odata cu acesta si o multime de fonduri. Gata. De acuma pot sa ma injure cat poftesc. Ca se pricep... Le multumesc lui Andi si Calin pentru comentariile pertinente si argumentate.





O intrebare pentru Dani: ce spun asociatiile de protectie a animalelor despre macelul de pe domeniul de vanatoare a lui Ion Tiriac. Nu am auzit despre nici un protest. Desi se intampla in fiecare an. Cel care, in urma cu cativa ani, a facut public macelul lui Tiriac a fost chemat in judecata. Intre timp omul a murit, iar vaduva lui ar trebui sa-i plateasca niste daune imense lui Tiriac. Ce fac "iubitorii de animale". Se ascund ca liliecii in pesteri.
Tiriac umbla si dupa banii mortilor
S-a incheiat vanatoarea de la Balc, organizata de Ion Tiriac

4 comentarii:

Anonim spunea...

Postez aici un comentariu, ca o concluzie a zilei de astazi. Spre surprinderea mea, "iubitorii de animale" (sesizati ca pun mereu ghilimele) care fac scandal prin targ s-au abtinut sa faca vreun comentariu la acest text. Sa inteleg oare ca erau ocupati cu noi proteste de strada? Ori nu cumva au fost ocupati cu strangerea cainilor vagabonzi fotografiati de mine? Hai, stati linistiti, ca am glumit...
Pur si simplu nu au argumente. Sunt la fel de interesati de drepturile animalelor cum sunt eu interesat de 'influenta razelor de luna asupra galosilor de guma' (ideea asta cred ca am s-o reiau candva).

Anonim spunea...

Tot ceea ce ai prezentat tu aici reprezinta realitatea asa cun e ea si din pacate asta nu se intampla doar in iasi ci peste tot in tara! Eu sunt studenta in Bucuresti la Medicina Veterinara si vreau sa spun ca pana si la noi in campus exista astefel de cazuri..Bineinteles traiesc in alte conditii deoarece mereu se gaseste cate un student sa le dea ceva de mancare dar nimeni care sa-i iubeasca , sa-i trateze de diferite afectiuni sau cu atat mai putin sa-i adopte.Toti profesorii ne invata despre conditiile in care trebuie crescut un animal, despre numeroasele boli care pot apare din cauza conditiilor de viata dar fara banii pusi pe masa nimeni nu face nimic. Vorbe si iar vorbe..dar cum poate un om care observa asta sa schimbe ceva cand chiar si el depinde de altii pentru a supravietui?
Mai am de adaugat faptul ca fac in acelasi timp parte din Asociatia studentilor unde scumpii nostri studenti nu se gandesc decat la organizat o petrecere pentru a creste in ochii celorlalti studenti.Iarasi, cum poate un glas, un om sa schimbe ceva cand in ziua de azi, pana si dragostea a devenit comerciala?Totul se vinde, nimic nu se da!

Anonim spunea...

Mika, ai perfecta dreptate.
Ma bucur sa constat ca sunt foarte multi oameni care observa ceea ce se intampla cu adevarat. Cred ca ar trebui sa avem mai mult curaj sa ne spunem opiniile. Sa nu-i mai lasam pe "iubitorii de animale" sa-si bata joc de noi si de comunitatile in care traim. Chiar si presa greseste pentru ca le acorda prea multa atentie.

420 spunea...

Man si eu iubesc animalele, mi-e mila sa vad unul chinuit, dar cainii vagabonzi nu sunt animale chinuite. s-au adaptat orasului, mai mult se chinuie in padocurile alea mizere. eu vad caini care stiu sa treaca strada pe semafor, n-am vazut vagabonzi slabi (decat pe la munte unde tine de sezonu turistic)

tiriac probabil vaneaza animale, au parte de o moarte rapida si la urma urmei daca nu mananca vulpe mananca porc si tot moare un animal.