sâmbătă, 15 decembrie 2007

Ca in fiecare iarna: zapada i-a luat prin surprindere


Ce poti sa mai spui daca intr-un oras ca Iasul, cu pretentii de Capitala Culturala a Moldovei, cu pretentii ca vrea sa devina Capitala Culturala Europeana prni 2012, odata cu venirea zapezii autoritatile sunt mereu luate prin surprindere. In seara asta a inceput sa ninga viscolit la Iasi. O zapada indesata, moale, care se lipea de drumuri. Am iesit sa dau un tur cu masina pe la ora 23.00 si pe mine nu m-a surprins faptul ca drumarii de la Citadin si Salubris nu aruncasera nici un fir de nisip pe strazi. Am mers prin Podu Ros, pana in Alexandru, m-am intors pe la Gara, am urcat spre Piata Unirii, am iesit in Independentei dupa care am coborat spre Podu de Fier. Abia pe bd. Independentei se observa, pe o singura directie de mers, ca zapada era mai maronie, semn ca se aruncase cu ceva nisip. Cam asta este activitatea serviciilor publice, platite din bani de la Primarie. Iar Primarie are bani de la cetateni. Tin minte ca in iarna lui 2003 - 2004, cand Nichita a ajuns primar interimar (desi am inteles ca functia asta nu exista) au lucrat baietii la deszapezirea orasului de le mergeau fulgii. Ca doar in iunie 2004 urmau alegerile locale. Asa a castigat Primarie fostul director de la RAJAC, G. Nichita. Dupa aceea si-au batut joc de ieseni, in fiecare an. Iar Nichita mai vrea sa castige un mandat de primar. Sper sa fie mai putin prosti decat in 2004. As fi vrut sa pun si o poza, dar nu am reusit sa fac. Trebuia sa conduc foarte atent. Am mers cu maxim 25 km la ora. Oricum nu ne ramane decat sa zambim. Maine va fi mai rau. Totusi am sa pun o poza cu primarul Nichita.

Niciun comentariu: