duminică, 8 iulie 2012

"Mi-e silă de Băsescu. M-am săturat şi eu, de prea multă vreme deja, de el" si totusi...

Iata un text exceptional scris de Cornel Vilcu, pe blog.activewatch:

"Mi-e silă de Băsescu. M-am săturat şi eu, de prea multă vreme deja, de el. Dar apariţia, atitudinea, vorbele şi ochii, mai ales ochii lui Crin Antonescu îmi toarnă gheaţă în vine. Pentru absolut  prima dată, în aceşti 22 de ani, mă umple un sentiment pe care, la început, totalmente lipsit de el atât de lungă vreme, am avut dificultăţi a-l recunoaşte: e frica.
(...)
Ieri, în timpul şedinţei (o recunosc şi eu, una istorică) în care Parlamentul discuta suspendarea lui Băsescu, proaspătul preşedinte al Senatului şi, să nu uităm, astăzi deja preşedintele interimar al României li se adresa colegilor care urmau la cuvânt (era vorba, fireşte, de câţiva PDL-işti) cu apelativul “robul/ roaba lui Dumnezeu”. Nici măcar grobianul, incultul, anti-intelectualul de Băsescu (şi vă atrag atenţia că nici unul din cuvintele acestea nu e folosit ironic) n-ar fi făcut asta într-o situaţie formal-oficialăprecum cea de ieri. "

Cititi tot textul:

Vara demenţei – sau, pentru prima oară, despre frică

Niciun comentariu: