sâmbătă, 3 septembrie 2011

Bookland-ul de la Iulius Mall e o gluma proasta

M-am dus si eu la mult trambitatul Bookland de la Iulius Mall. Stiti ce spun in anuntul de prezentare de pe site-uri?
Cititi: "Caravana BookLand este un concept nou si unic in Romania: cartile a 80 de edituri sunt preluate, expuse si vandute in cele mai mari mall-uri din tara, cu toate serviciile logistice aferente. Primele doua popasuri, Constanta si Braila, au fost foarte bine primite de public si au generat vanzari de peste 20.000 euro. Urmatoarea oprire este la Iulius Mall Iasi, de miercuri pana duminica. Aici, o echipa formata din peste 50 de colaboratori si angajati locali coordoneaza si implementeaza targul de carte. Expozantii sunt: Alcor, All, Ametist92, Anteea, Anticariatul tau, Aquila 93, Aramis Print/ Minerva, Arpeggione, Bebedream, Bizantina, Brandbuilders si Benefica, Brumar, Business Adviser (Apulum 94), Business Tech International, C.H.Beck, Cartea Copiilor, Cartex 2000, Cartile Editurii Tango/ Zada Media, Cartographia Studium, Casa Cartii De Stiinta, CD Press, Codecs, Comunicatii Mobile (Mobile Media), Coresi, Corint, Dianusa, Didactica Publishing House, Editura Casa, Editura Medicala, Eikon, For You, Gama, Genesis, Girasol,  Gramma, Hardcover & Paperback, Hasefer, Herald, House Of Guides, Humanitas, Hyperion, Idea, Intuitext, Lider, Liga Bibliei, Litera, Lumen, Mac-Mac, Mast, Matrixrom, Mediamorphosis, Medien Holding, Media Gamma Publishers, Meteor Press, Monitorul Oficial, Nemira, Orfeu 2000, Paideia, Paralela 45, Polirom, Prut, Publicatiile Flacara, Quantax, Rao, Rentrop & Straton, Rosetti International, Saeculum, Salco, Scripta - Frazi, Smartbox, Smartcapital, Syntagma, Tracusarte, Trei, Tritonic, Trustul Editorial Orizonturi, Univers, Virtual Library, Vivaldi."

Poate ca sunt eu chior, dar am fost pe acolo si n-am vazut nici macar 10 edituri din cele anumerate mai sus. Sunt ex[use, pur si simplu, niste rafturi cu carti, la parter, dincolo de intrarea la Kidsland. Ca sa nu mai spun ca in dreptul rafturilor stau niste fetite imbracate cu tricouri promotionale care n-au nici in clin, nici in maneca, cu vanzarea de carte. Cat despre reducerile de 25 sau 50 la suta despre care se face vorbire pe foile printate si lipite pe rafturi.... luati-va gandul. E o pacaleala.
Daca vreti sa vedeti carti de calitate, atunci mai bine va opriti la Carturesti sau la Diverta.
Daca Oriflame a ajuns sa-si promoveze tiparituri la Bookland.... ce sa mai comentez...

Un comentariu:

D.T. spunea...

:):) Exact la acelasi lucru ma gandeam si eu astazi cand am ajuns in Mall. Auzisem reclama la radio :) cum ca sunt 80 (sau nu stiu cate mai exact) de edituri si m-am asteptat la "o gramada de carti". Cand colo cateva pe trei rafturi pierdute prin tot Mall-ul. Cred ca am mai multe carti acasa in biblioteca mea :):):) Ce sa mai ? Noroc cu reclamele...