marți, 1 decembrie 2009

Ce parere au votantii lui Crin?

Iata cateva opinii ale votantilor lui Crin. Opinii exprimare inainte de 22 noiembrie si dupa semnarea acordului cu PSD.

lauracernahosch Ştiu că o să mă înjuraţi, dar vreau să vă chem la vot: Veniţi la un altfel de vot negativ? (20 nov)

lauracernahosch deja mi-e jenă că am votat cu crin :( (25 nov)

CGiboi Geoana a pierdut alegerile. Mai bine se retrage acum :)) Imi place de Antonescu ca are argumente foarte bune (18 nov)

CGiboi @subiectiv Am inchis televizorul pentru ca m-am lamurit cu cine si de ce voi vota pe 6. Am crezut aiurea in Crin pe 22... (24 nov)

aiurea Gata, acu' chiar ma duc la vot. Crin, pregateste-ti fruntea, ca vin cu TATOV! (22 nov)

aiurea @byrev am votat cu Crin pt ca tot votez liberalii de 100 de ani incoace. cred ca ma opresc aici totusi. (24 nov)

Gasiti mai multe aici.

Niciun comentariu: