miercuri, 31 decembrie 2008

Il felicit pe Florin Ghetau


Iata ca sfarsitul lui 2008 imi aduce, alaturi de Florin Ghetau, titlul de blogul anului pe Blogmania. Acum un an am demarat acest proiect intr-un moment de maxima suparare. Din pacate, in ultimele luni, din vina mea, am scris foarte rar. Incerc sa-mi revin din respect pentru cei care m-au introdus in blogroll-ul lor si pentru cei care ma mai citesc. In cursul lui 2008 am avut cateva momente inspirate prin care am punctat pe Blogmania. Consider ca blogul lui Florin Ghetau trebuie sa fie castigatorul titlului de blogul anului din mai multe considerente, incepand de la periodicitatea postarilor, calitatea si importanta lor, numarul de cititori si comentatori, etc, etc... (ca se mai pot spune multe).

De aceea il felicit pe Florin Ghetau pentru ceea ce face atat pe blog cat si in presa.
Multumesc celor de la NewsIasi pentru importanta pe care au dat-o blogului meu, chiar daca am fost si voi ramane un iesean oarecare. Cred ca numele n-are nici o importanta. Conteaza mai mult atitudinea. Iar eu am gasit aceasta metoda de a ma manifesta. Altii o fac altfel si poate chiar mai bine.

Va doresc un An Nou mai bun decat cel ce tocmai se sfarseste si sa ne bloguim La multi ani!

5 comentarii:

Adrian Manolache spunea...

La multi ani! si in 2009 sa ai parte de tot ce e mai frumos pe lume

RoGamer spunea...

La multi ani!
Mult succes in noul an!
Si la cat mai multa critica!

Ieseanul suparat spunea...

@Adrian Manolache si RoGamer: Multumesc pentru urari. Sa aveti si voi parte de un an bun cu multe posturi pe blog.

Unknown spunea...

GG

florin ghetau spunea...

merci si postari inspirate in noul an.