miercuri, 1 octombrie 2008

Petitie impotriva soferilor indisciplinati

Sustin orice petitie prin care se doreste atragerea atentiei autoritatilor pentru problemele urbei. Sustin orice petitie prin care li se spune celor platiti din taxele si impozitele noastre ca trebuie sa-si faca treaba. De aceea sustin demersul lui Constantin Ciofu care a initiat o petitie impotriva soferilor indisciplinati din Galata .
Stiti prea bine cate cazuri de smecheri si nesimtit la volan am prezentat pe acest blog. Ieri asteptam sa traversez la semafor la Hala Centrala si un nesimtit cu un Dodge negru a venit dinspre Finante si a trecut pe rosu. Cine i-a retinut numarul sa lase un mesaj aici. Oricum nu va pati nimic. Ca atunci cand primesc telefoane de la parintii smecherilor, sefii politiei stau drepti. Peste tot se intampla asa. Dupa ce omoara oameni, scapa cu o condamnare cu suspendare. Nu-mi cereti exemple ca le stiti.

5 comentarii:

Leonard Relea spunea...

Buna. Iti voi trimite pe mail linkuri spre un filmulet si niste poze cu ce pot face drumarii. Cum isi bat joc de noi. Daca te intereseaza.

Ieseanul suparat spunea...

@leonard relea: trimite sau pune pe blogul tau (am vazut ca ai si tu) si eu voi pune link spre tine.

Leonard Relea spunea...

Am pus la mine pe blog povestea. http://coliviacupapagali.blogspot.com/2008/10/angajatii-de-la-vega-isi-bat-joc-de.html
Daca vrei sa o pui si tu, iti multumesc.

Ciprian spunea...

Stii cum e cu soferii indisciplinati? Dupa ce m-am intors din concediu luna trecuta, dupa 5000 de kilometri parcursi in strainatate fara probleme, ajung in scumpul nostru iasi si am accident. Motivul? Un destept a semnalizat dreapta, eu aveam cedeaza trecerea, il vad pe ala ca semnalizeaza dreapta si inteleg ca pot sa ma bag in intersectie. Cand colo... acel destept merge tot inainte si intra in mine!!! Vinovatul? eu pentru ca nu am cedat trecerea............... Acel individ isi adusese masina, un bmw din '92, in urma cu o zi, din germania!
Alte cazuri de soferi indisciplinati? Toyota Land Rover pe stefan care era sa intre in mine venind dinspre teatru fiindca nu mi-a dat prioritate... Mercedes negru, nu i-am retinut numarul, care o ia pe contrasens in canta la biserica si da peste pietoni.... Ohooooo!!!! Mai speram inca la ceva mai bun???
Apropos... ai auzit ca se va inchide centrul? vin sarbatorile iasului... Mai au romanii o vorba... Cu Dumnezeu inainte... pe nationala sau prin alte parti....

Ieseanul suparat spunea...

@Ciprian: ai dreptate. in timpul asta politistii ne urmaresc sa vada daca purtan centura de siguranta atunci cand sofam prin oras.