joi, 1 mai 2008

Cine este cel mai bun ziarISt?

Politrucul mi-a propus sa gazduiesc in pagina mea sondajul pentru Cel mai bun ziarISt. Nominalizarile au fost facute de vizitatorii blogului sau: 1. Sorin Semeniuc 2. Iulian Bănilă 3. Felix Guzgă 4. Dan Postolea 5. Costi Mihai 6. Ramona Ursu.
Cei care vor bifa "Altul" ii rog sa intre pe blogul Politruc-ului pentru a-si argumenta votul. Poate vor sa sustina pe cineva anume si este posibil ca un castigator sa apara de aici. Asa ca timp de doua saptamani votati cu spor.

Later edit:

Un vizitator al acestei pagini, despre care pot spune ca habar n-are ca un ziar este tiparit pentru a fi citit, ma intreaba in sectiunea de comentarii: "Cine-s astia?"
Raspunsul il gasiti aici.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cine-s astia?

Anonim spunea...

merg pe principi sa incurajam tinerele talente. vechimea, de la un anumit nivel, nu mai este un atu in meseria asta.

Anonim spunea...

se vede ca s-au mobilizat prietenii Ramonei Ursu.

Anonim spunea...

DA. RAMONA LA PRIMARIE CA ARE MAI MULTE VOTURI CA OPREA!

Ieseanul suparat spunea...

Am descoperit mai devreme doua comentarii la acest text. Unul dintre ele folosea cuvinte jignitoare iar celalat era un raspuns la fel de jignitor. Dupa cum am promis intr-un post, voi curata astfel de gunoaie de pe blogul meu. Iar cei care doresc, pot sa-i spuna si cenzura. In casa mea eu fac regulile.