vineri, 1 martie 2013

Consilierul local PPDD Vlad Nedelcu a aflat cat de mitocan poate fi Gheorghe Nichita in sedintele de Consiliu Local


Consilierul Local al PPDD, Vlad Nedelcu, isi trasmite impresiile dupa ultima sedinta de Consiliu Local in care a avut si el ceva de spus:

"Modul in care domnul primar al orasului Iasi intelege sa dialogheze cu membrii opozitiei din Consiliul Local Iasi reprezinta o mare deziluzie. Nu mi-am putut imagina ca un personaj politic care se vrea de “talie nationala” poate sa se descalifice vorbind ca pe stadion si apeland la tertipuri josnice. Primarul capitalei culturale a tarii a inteles sa faca trimitere la membrii familiei mele in sedinta de consiliu local in momentul cand eu, in baza unui studiu pe care l-am facut asupra proiectelor de hotarare, am luat cuvantul si, cu argumente solide, am atras atentia asupra modului in care Primaria isi bate joc de banii iesenilor. Chiar daca are majoritate absoluta in Consiliul Local Iasi, Primarul ar trebui macar sa mimeze ca asculta opozitia sau chiar sa o asculte si sa ia in considerare parerea alesilor cetatenilor orasului. Probabil insa ca Gheorghe Nichita s-a lasat complet furat de mirajul functiei de guvernator al regiunii de nord est si desconsidera totul in jur, recurgind la tactici politicianiste deloc onorabile pentru un reprezentant de elita al Iasului. 
Indiferent insa de comportamentul primarului, demn sau nedemn de o capitala culturala, eu voi continua sa votez cum imi dicteaza constiinta si sa evidentiez, cind este cazul, risipirea banului public. Daca ar iubi cu adevarat Iasul si ceilalti consilieri locali ar trebui sa semnaleze cheltuirea in bataie de joc a banilor platiti de ieseni sub forma de impozite, nu sa faca drepti in fata primarului. Gh.Nichita si consilierii USL trebuie sa inteleaga s-a terminat de 23 de ani cu “P.C.R - ul” si ca in Consiliuliul Local Iasi exista si pareri contra sau abtineri. Nu suntem in Coreea de Nord si nici in Cuba, asa ca ii cer domnului primar Gh.Nichita sa arate eleganta macar formal si sa nu mai puna pumnul in gura celor care sunt de partea cetatenilor."

Ei da... acesta este primarul Gh. Nichita. Un baiat frustrat, educat intr-un mediu in care argumentele se impuneau cu injuraturi, ajuns primar printr-o serie intreaga de tertipuri politice si de alta natura. Si pentru ca trebuia sa aiba un urmas de nadejde... l-a gasit pe Chirica. Cine l-a auzit pe Chirica vorbind cand nu este presa pe langa el, spune ca se aseamana foarte mult cu Nichita. Vorba aia: cine se aseamana, se aduna. Ma intreb cum se simte viceprimarul celalalt, de la liberali.... na' ca am uitat cum il cheama. Aha... Danga, Marius Danga. Din cate stiam era un tip educat. Poate nu-l vor strica mitocanii care se afla in fruntea Iasului.

Niciun comentariu: