miercuri, 13 februarie 2013

Cea mai buna dovada ca vatmanii RATP vaneza soferii

Cea mai buna dovada ca vatmanii RATP Iasi vaneza soferii.
Iata ce scrie un iesean, Iatac Alin, pe pagina de facebook:

"(...) Pe acest rationament , domnisoara Ciobanuc Cristina , fosta vanzatoare de bilete la toneta R.A.T.P Iasi , si proaspat vatman de un an , ma vede circuland pe linia de tramvai de pe B.dul Tutora , si , pe considerentul "cate masini lovim azi" , ma loveste fara nici macar sa incerce sa franeze . Cobor din masina iar ea relaxata , cu un zambet tamp , ma intreaba ce caut pe linia EI !! Ma uitam cu uimire la chioara din fata mea, care nu era cu mult mai inalta decat nepoata-mea de 4 ani , si cu atitudine de vanzatoare de seminte , si nu imi venea a crede urechilor . Ma dezmeticesc , imi sun avocatul , care imi da ideea geniala : -Pana ajung , vreau sa faci cate poze poti !!! din toate unghiurile ! 
(...)
Pe scurt , imi vine prietenul , face si el cateva poze si zice: nu mutam masina pana doamna vatman nu ne lasa sa facem poze la Ci , si la Legitimatie !Cu chiu cu vai , ne da asta actele ,facem poze si la politie. Intra si muratura cu noi in birou la Daune , sigura pe ea cu acelasi zambet tamp pe fata dar si-l sterge imediat la intrebarea agentului de la rutiera: - cucoana , ti-ai tras linie si omori oameni? 400 Ron amenda ! Nerespectarea distantei fata de autoturism !! La revedere ! 
SFAT : in cazul unui accident , faceti poze multe !! Daca nu aveam poze , cei de la rutiera nu ma credeau ! Proasta a declarat ca am vrut sa intorc in loc !"

Cititi si comentariile pe pagina de facebook a lui Iatac Alin. Aflati la ce firma care trage TEPE are asigurare RATP-ul. 

Foto: Pagina de facebook a lui Iatac Alin

Niciun comentariu: