duminică, 13 martie 2011

Un raspuns: Sa oferi flori din cauza ca scrie in calendar mi se pare o minciuna

Trebuie sa-i ofer un raspuns lui D.T. care a lasat un comentariu la textul meu de mai jos.
A fost o rabufnire. Dar e ca in povestea cu Hainele regelui: daca nu exista de ce sa ne prefacem cat de frumoase sunt? Cred ca femeile ar trebui sa ceara anularea acestei asa-zise sarbatori: 8 martie. Sa primesti flori doar pentru ca e legiferat undeva, mi se pare umilitor. Sa oferi flori din cauza ca scrie in calendar mi se pare o minciuna. Florile trebuie sa le oferi din suflet. Cel care nu ofera flori din suflet in orice alta zi a anului, nu o va face din convingere nici in zilele "speciale". Iar o femeie care stie sa primeasca si sa pretuiasca o floare in orice zi a anului nu va fi interesata de zilele in care o anumita atitudine devine obligatie.
Pentru ca asta au devenit zilele de 1 si 8 martie: obligatii. Iar mai nou, in ultimii ani s-a mai inventat una,... pardon, doua: ceva cu sf. Valentin si alta cu Dragobetele. Avem nevoie de zile speciale ca sa ne aratam dragostea fata de persoana pe care pretindem ca o iubim. Chiar avem nevoie de aceste doua zile?
O intrebare: stie o femeie cat de greu ii este unui barbat sa tina o floare in mana? E mai greu decat sa tina o sabie. Sunt barbati care au mai mari emotii atunci cand trebuie sa cumpere o floare decat atunci cand trebuie sa cumpere o masina.

Mie mi-a pierit cheful sa mai ofer flori anumitor persoane dupa ce am vazut cum stiu sa le primeasca si sa le pretuiasca.
De aceea spun: doamnelor, domnisoarelor.... nu tineti cont de vorba aceea: "Pe o femeie nici cu o floare sa nu o atingi." Dimpotriva, lasati-va atinse in suflet atunci cand primiti o floare.... zambiti din inima... infloriti-va privirea ... si in felul acesta veti fi fericite dar.... habar n-aveti cat de fericit va fi cel care va daruieste.

PS: Apropo D.T.: e superba melodia interpretata de Aurelian Andreescu: Tu esti primavara mea. Am ascultat-o de nenumarate ori acum vreo doi ani. Iti multumesc pentru ca mi-ai amintit de ea.

Niciun comentariu: